ZARAUZKO AURREKONTUAK 2021 EKONOMIA IKASGAIAN

Amaiera polita eta interesgarria eman diogu DBH4ko bigarren ebaluazioari Ekonomia ikasgaian. Ikasten duguna errealitatearekin uztartzen dugu. Errealitatetik ikasten dugu!

Sektore Publikoa eta Aurrekontuak landu ditugu ebaluazioa zehar inguruko Herrien errealitatea proiektuetara eramanez. Hainbat ikerketa, lanketa eta hausnarketaren ostean, Zarauzko 2021eko aurrekontuak izan ditugu gaur gelan, lehen alkateordeak aurkeztuak.

Saio interesgarria eta atsegina ebaluazioan egindako ikasbidea borobiltzeko.

IMANOL EPELDE IRAKASLEA BIBA ZUEK! ETB1eko SAIOAN

ik. bideoa argazkian sakatuta.

Aste honetan Lizardiko euskara irakasle den Imanol Epelde BIBA ZUEK! ETB1 eko saioan gonbidatua gisa aritu da. Bertan Euskal Klasikoen testuei RAP doinua jartzea bururatu zitzaionetik orain artean izan duen eta egin duen lana azaldu du. Bere ekimenaren atzean Euskal Literatura ikasleen mundura hurbiltzeko ahalegina eta nahia dago, ikasleengan sormena eragin, inspirazio iturri izan eta bide berriak urratuz Euskal Kulturara ikasleak erakartzeko saiakera. Milesker Imanol.

THIERRY BISCARY

Thierry Biscary  baxenafar abeslari emankor eta txalapartaria da Lizardin izan dugu musikako ikasleekinKalakan taldekidea izateak oihartzuna ekarri dio bereziki. Oso saio ederra izan genuen. Bere bizi ibilbideaz aritu zaigu: eskola, lana, bizitza pertsonala...eta nola eman zion buelta bere bizitzari musika jarraitzeko eta musika bere bizimodua izateko. Gure ametsak bilatzera bultzatu gaitu. Zoragarria!

GALDER IZAGIRRE-BERRI TXARRAK TALDEA

Galder Izagirre gure artea egon da eta ikasleek elkarrizketa bikaina egin diote. Nahi duzunean etorri berriz!!

Galder, musikari eta argazkilari euskalduna dugu. Zenbait taldetan parte hartu izan du bateria jole moduan, hala nola Berri TxarrakDut edota Kuraia.

SANTA AGEDA BEZPÈRA

Musikako ikasleak otsailaren 4ean Santa Ageda Bezperako ohiturei eutsiz kantuan aritu dira neguaren isiltasunean makilen hotsen erritmoez lagunduta.